NOVETATS:
Podeu veure les nova convocatòria amb l’apmpliació de termini en aquest enllaç.
Com presentar la sol·licitud:
Per reduir el màxim la mobilitat i evitar contagis és molt important que en la mesura del possible els sol·licitants presentin la documentació per les següents vies que s’han habilitat o ho estaran en breu:
INTERNET
1. A través del WEB de l’Agència de l’Habitatge. Es necessita l’idCAT per a realitzar el tràmit.
Si no disposeu d’idCAT, el podeu tramitar en aquest enllaç
2. A través de la instància genèrica del portal de TRÀMITS del WEB del Consell Comarcal del Maresme. Es necessita l’idCAT per a realitzar el tràmit.
OFICINA DE CORREUS
1. Les oficines de correus ofereixen la possibilitat de registrar, digitalitzar i enviar documents a les administracions públiques. Aquest servei té un cost i està subjecte a l’aplicació de les tarifes corresponents.
OAC DELS AJUNTAMENTS
1. A través de l’EACAT, si el vostre ajuntament ofereix als ciutadans la possibilitat de digitalitzar els documents i enviar-nos-els a través de l’administració electrònica.
PRESENCIALMENT
1. En casos excepcionals a l’Oficina d’Habitatge del CCM i sempre amb CITA PRÈVIA. Aquesta possibilitat s’oferirà a aquelles persones no tenen cap altra forma de presentar l’ajut.
Per demanar cita, cal trucar al telèfon del Consell Comarcal: 93 741 16 16