Desprès de l’episodi de pluja i vent que ha provocat el temporal Gloria, molts usuaris de la comarca han patit desperfectes i talls de subministraments.
Tal i com recomana l’Agència Catalana del Consum us avancem uns consells per a poder realitzar les reclamacions relacionades amb el temporal Gloria.
Reclamacions per danys, desperfectes i sinistres en béns materials:
El termini per comunicar-ho a les companyies asseguradores es de 7 dies naturals des que s’ha ocasionat el dany.
Heu de trucar dins aquest termini per comunicar-ho a la vostra companyia i aquesta us ha de facilitar el número de referència per tal de que quedi constància, i per a poder realitzar el seguiment de la vostra reclamació.
En cas que hagueu patit desperfectes materials i també talls al subministrament, ho heu de comunicar tot plegat a la vostra companyia asseguradora.
En casos extrems, la vostra companyia d’assegurances ha de comunicar-ho al Consorci de Compensació d’Assegurances, que indemnitza per danys produïts per fenòmens naturals.
Reclamacions per talls en els subministraments:
Si encara no teniu restablert el subministrament poseu-vos en contacte amb la vostra companyia subministradora per reclamar el servei.
En cas que en qualsevol de les dues situacions esmentades, la vostra companyia asseguradora no atengui la vostra petició, o la resposta rebuda no us resulti satisfactòria, podeu contactar amb nosaltres Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor-OCIC.
Podeu seguir aquest enllaç per trobar l’oficina de consum més propera.
També us recordem que al Consell Comarcal del Maresme disposem del servei per realitzar la tramitació d’un certificat meteorològic, en el cas que la vostra companyia asseguradora us el sol·liciti.