La marca turística Costa de Barcelona-Maresme es promociona a Fitur

 


Un any més, Costa de Barcelona-Maresme torna a Madrid per promocionar turísticament la comarca en el marc de Fitur, la fira d’aquest sector més important de l’Estat espanyol. El certamen obre les portes avui, 28 de gener, i tancarà el diumenge 1 de febrer.


Els visitants que passin per Fitur, professionals i particulars, podran trobar en el pavelló 7, dins l’estand de Turisme de Catalunya, informació sobre El Maresme, els seus municipis i els seus atractius turístics: oferta d’allotjament i alternatives de lleure. El Consorci de Promoció Turística ha preparat diversos materials promocionals tenint en compte que els interessos dels visitants són diferents durant els primers dies en què Fitur atén a professionals (touroperadors, agències de viatge…etc) i el cap de setmana en què el certamen s’obre al públic en general. Dins de les activitats previstes, el dijous 29 de gener es farà l’acte de lliurament de diplomes a les destinacions acreditades pel
Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola (SICTED)
. El president del Consorci de Promoció Turística del Maresme, Josep Maria Juhé recollirà el diploma concedit a la destinació Costa de Barcelona-Maresme. 49 empreses de l’Alt Maresme i 4 municipis: Calella, Malgrat de Mar, Pineda de Mar i Santa Susanna estan implantant en els seus serveis turístics aquest sistema de qualitat. El SICTED és un sistema promogut per la Secretaría General de Turisme del Ministerio de Industria, Turismo y Comercio i per la Federación Española de Municipios y Provincias. El seu objectiu estratègic és impulsar la qualitat en les destinacions turístiques; harmonitzar els nivells sectorials, reforçar el teixit empresarial i afavorir les actuacions integrals en les destinacions a llarg termini.