La marca “Costa del Maresme” que promociona la nostra comarca a nivell turístic estrena nova imatge i ho fa a la fira Expovacaciones que se celebra a Bilbao del 12 al 15 de maig. Un certamen firal que començarà amb gust maresmenc tota vegada que l’acte que tancarà la presentació de les destinacions de turisme familiar de Catalunya, que es farà avui (dimecres 11 de maig), serà un tastet que oferirà el Gremi d’Hostaleria i Turisme de Mataró i El Maresme amb productes típics de la comarca com les maduixes i els pèsols.
La comarca del Maresme estarà present a Expovacaciones a través de tres stands: el del Consorci Costa del Maresme, que promocionarà els atractius turístics de totes les poblacions de la comarca, i els de Calella i de Santa Susanna que oferiran informació específica del seu municipi als visitants.
La presència de la marca Costa del Maresme a aquesta fira té com a objectiu posicionar-se entre els visitants del nord de l’Estat com a una destinació turística de proximitat que ofereix una àmplia oferta d’activitats complementàries per fer més agradable i enriquidora l’estada als visitants.
A la vegada, els municipis del Maresme s’estan posicionant com a destinaciones de turisme familiar. Dels tres municipis de tot Catalunya especialitzats en aquest tipus d’oferta, dos són del Maresme: Santa Susanna i Calella. A més a més, Malgrat de Mar i Pineda de Mar estan en procés de certificació.
La nova imatge
El Consorci de Turisme Costa del Maresme i la marca turística de la comarca han modernitzat la seva imatge gràfica. El logo s’ha estilitzat. Una “m” amb formes arrodonides sintetitza conceptualment els valors paisatgístics i naturals de la comarca. és la “M” de Maresme, però també és la “M” de muntanya i la “M” de mar. Aspectes aquests que també queden representats en els colors: el verd de muntanya i el blau del mar. Aquests conceptes també queden recollits en la grafía de la “M” que recorda el moviment de les onades i, a la vegada, la forma de les muntanyes.
Per remarcar la identificació del Consorci amb la marca turística de la comarca, tots dos comparteixen la mateixa imatge. La única diferència és que en el cas de la marca, s’especifica “Costa del Maresme” i quan fa referència al Consorci, s’hi afegeix la identificació de l’entitat: “Consorci de Promoció Turística”.
Inici Turisme Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme La marca Costa del Maresme estrena imatge a la Fira Expovacaciones de...