El disseny institucional del Challenge Costa de Barcelona-Maresme ha estat seleccionat pels premis Anuaria 2010 com una de les millors imatges gràfiques (logotip o marca) d’un producte, servei o activitat. L’autor és el dissenyador Pitu Gómez a qui el Consell Comarcal va encarregar una imatge que pugués identificar la implicació del territori amb aquest triatló internacional.
La marca general creada per Gómez aposta per un fons vermell, el color de la passió i de la força vital, sobre el qual destaquen cercles en blanc que, simulant els esportistes, formen una fletxa unidireccional que avança vers la meta. Una imatge ràpida que acompanya les fotografies de les diferents proves: natació, ciclisme i cursa a peu.
Aquesta imatge s’ha aplicat sobre banderoles i fulletons editats el 2009 per promocionar a nivell del Maresme les primeres edicions del Challenge i del Half Challenge.
Els premis anuaria són els guardons de disseny gràfic més prestigiosos de l’Estat i, tot i haver estat fundats a Igualada, des de fa sis edicions es lliuren a Madrid.