L’oferta turística del Maresme es promociona a Fitur i a Toulouse

 
La destinació turística del Maresme es vol posicionar com a referent del turisme de proximitat amb la seva presència a dos dels certamens més importants del sector: FITUR a Madrid i Mahana a Tolouse. L’oferta turística de la comarca anirà a aquestes fires sota la marca genèrica Costa de Barcelona.

Tant a FITUR (Feria Internacional de Turismo en España) com a Mahana Salon du Tourisme, el Maresme es promocionarà sota la marca Costa de Barcelona a l’estand de Turisme de Catalunya.

El Consorci aprofitarà els contactes amb professionals i amb el públic en general per publicitar una comarca activa i preparada per acollir turisme durant tot l’any, tant per les seves infraestructures d’allotjament i de serveis com per la seva extensa oferta d’activitats complementàries. Destaca la gastronomia, les rutes de senderisme i el turisme actiu.

Fitur s’inaugura el 30 de gener i restarà obert al públic fins el 3 de febrer. Fins l’1 de febrer la Fira de Turisme atendrà només professionals del sector turístic.

El Saló de turisme Mahana que s’organitza a Toulouse (França) va adreçat al públic en general i als professionals i se celebrarà del 8 al 10 de febrer. 9).