El Consorci de Turisme Costa del Maresme confia que la seva presència a la fira ARATUR, que es va celebrar a Saragossa, motivi els aragonessos a visitar i conèixer la nostra comarca. De fet, el mostrador de “Costa del Maresme” va rebre un allau de visitants i es va exhaurir tot el material promocional que es va portar a la fira.
Els aragonesos ja tenen Catalunya en el seu punt de mira com a destí vacional, però solen triar la zona de la Costa Daurada. ARATUR, que per primera vegada ha dedicat un espai al turisme, ha servit per donar a conèixer altres destinacions d’interès turístic dins de Catalunya. Així, a l’espai de Catalunya es van promocionar les marques Costa Brava, Turisme de Lleida i Costa del Maresme.
Els visitants del mostrador de Costa de Maresme es van interessar per conèixer les diferents alternatives de lleure que ofereix la comarca i van trobar força atractives les ofertes de turisme de rural, les rutes per la muntanya que es poden fer i les jornades gastronòmiques que períodicament organitzen els diferents municipis de la comarca. També es van atendre consultes sobre el patrimoni modernista de la comarca i sobre les característiques de les nostres platges.
El perfil del públic visitant va ser força variat: famílies amb nens, joves i jubilats.
El Consorci de Turisme Costa del Maresme va aprofitar la seva estada a Saragossa per participar en un workshop amb touroperadors i agències de viatges als quals es va informar detalladament de tot el conjunt de recursos turístics dels que disposa la nostra comarca.
Inici Turisme Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme L’oferta de turisme rural del Maresme desperta l’interès dels aragonesos