
Aquesta confusió entre els turistes internacionals, ja detectat en altres fires, és precisament un dels temes que el Consorci de Promoció Turística vol esmenar donant identitat pròpia i promocionant la marca “Costa del Maresme”. Així, el Consorci va aprofitar la fira de Toulouse per establir contacte amb diversos tour operadors francesos per tal que puguin oferir el Maresme als seus clients com a destinació singular. Precisament, entre el públic assistent al Salon Du Tourisme de Toulouse s’ha detectat un cert interès per passar els seus dies de lleure en zones no massificades des del punt de vista turístic i que els ofereixin la possibilitat de realitzar activitats complementàries a nivell mediambiental i cultural. En aquests àmbits, el Maresme té força oferta per oferir. El Consorci de Turisme Costa del Maresme ha assistit per primera vegada a la fira de turisme de Toulouse amb la finalitat de promocionar la comarca entre els visitants de proximitat que busquen destins propers al seu lloc de residencia per passar caps de setmana o ponts llargs i contribuir, d’aquesta manera a posicionar el Maresme com a comarca turística al llarg de tot l’any.