Kit Digital: Ajuts per la digitalització de PIMES i persones autònomes

El programa Kit Digital, amb aportació dels Fons Negeration UE concedeix ajuts a empreses i persones autònomes per l’adopció de solucions de digitalització:

  • Lloc web i presència a Internet. Creació d’una pàgina web i/o prestació de serveis de posicionament. Poden ser serveis relacionats amb el domini, hosting, diseny web, web responsive, accessibilitat i posicionament.
  • Comerç electrònic. Creació d’una botiga on-line de compraventa de productes i/o serveis. Inclou la creació del e-commerce i l’alta de catàleg de productes, mètodes de pagament, disseny responsive i posicionament.
  • Gestió de xarxes socials. Promoció de les empreses en les xarxes socials. Inclou serveis com l’elaboració del Social Media Plan, monitorització de xarxes socials, gestió de les mateixes i publicació de posts setmanals (entre 4 i 8 al mes).
  • Gestió de clients. Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients. S’inclou un servei previ de parametrització de les particularitats de cada procés de comercialització i la càrrega de dades. Posteriorment, es realitza la gestió de client en sí, la de clients potencials (leads), la gestió d’oportunitats , accions comercials (siguin manuals o automàtiques), etc. Es disposa d’API’s per a la integració del programari de l’empresa beneficiària amb diverses plataformes.
  • Business Intelligence i analítica. Exportació de dades per a millorar el procés de presa de decisions. Integració de dades amb altres bases de dades i solucions d’emmagatzematge.
  • Gestió de processos. Digitalitzar i/o automatitzar processos relacionats amb aspectes operatius o productius de les empreses beneficiàries (mòduls ERP de comptabilitat, facturació, projectes, inventari, compres i vendes, logística, etc.).
  • Factura electrònica. Solucions per digitalitzar la tasca de facturació.
  • Serveis i eines d’oficina virtual. Implementació de solucions interactives i funcionals que permetin col·laborar de manera eficient entre treballadors i l’empresa. En aquest àmbit, les funcionalitats poden ser programes de gestió, calendari i agenda, l’emmagatzematge i compartició d’arxius.
  • Comunicacions segures. Proporcionar seguretat en les connexions entre els dispositius dels treballadors i l’empresa.
  • Ciberseguretat. Proporcionar seguretat en les connexions dels dispositius dels treballadors.

Els ajuts es reben en forma de bo digital i el servei el realitzarà l’agent digitalitzador que disposa Red.es. Els imports varien segons el Segment d’empresa al qual pertany i l’empresa:

– Segment I: Microempreses i/o persones autònomes d’entre 10 i 49 empleats (12.000€)

– Segment II: Microempreses i/o persones autònomes d’entre 3 i 9 empleats (6.000€)

– Segment III: Microempreses i/o persones autònomes d’entre 0 a 2 empleats (2.000€)

Disposeu de més informació en el següent enllaç. Si ens envieu aquest formulari, us informarem en el moment que s’obri la convocatòria que correnpongui al vostre segment:

Dades de la persona sol·licitant

Dades de l'empresa

En el cas de ser una persona autònoma, nom i cognoms

INFORMACIÓ KIT DIGITAL

Altres informacions

AVÍS LEGAL

Abans d’enviar aquest formulari, llegiu la nostra POLITICA DE PRIVACITAT