INSCRIPCIONS
obertes fins al 2 de novembre
La figura del prescriptor ha existit sempre. Aquelles persones que, pel seu prestigi o credibilitat professional, tenen la capacitat de bellugar l’audiència cap a una determinada marca. Aquesta figura, amb l’expansió de les xarxes socials, ha evolucionat cap a l’anomenat “microinfluencer”.
El i la “microinfluencer” és una persona amb capacitat d’arribar a una comunitat a través de diferents plataformes. Una “cara familiar” que genera confiança a l’audiència.
Això ha fet que les marques utilitzin més el marketing d’influencers. Ara bé, què cal tenir en compte una empresa a l’hora de treballar amb influencers? Us ho expliquem en aquest curs.
CONTINGUTS:
- Què és i què no és un influencer: Tipus d’influencers.
- L’escolta activa per a detecció d’influencers.
- Definició estratègica d’una campanya d’influencers.
- Selecció d’influencers i contacte: on, com, per i perquè.
- Control i calendarització de la campanya d’influència.
- Monitorització de la campanya d’influència, què mesurar i com mesurar l’èxit.
- “Best practices” per no equivocar-se.
- “Case studies” èxits i fracassos treballant amb influencers.
SESSIONS ONLINE: 5 i 6 de novembre de 2020 de 10:00h a 12:30h
________________________________________________________________________