Els consumidors, principalment si es tracta de productes alimentaris, valoren cada vegada més la proximitat. Al Maresme som un territori privilegiat perquè conservem una horta variada capaç d’emplenar la cistella de la compra i uns artesans alimentaris que, utilitzant productes de qualitat, elaboren una àmplia gamma d’aliments reconeguts per la seva distinció al paladar. Cal, però, que el consumidor conegui que la producció km0 de la comarca és capaç d’emplenar la cistella de la compra. El Consell Comarcal proposa a pagesos i artesans alimentaris utilitzar les xarxes socials per comunicar-se amb el potencial client i, amb aquest objectiu,ha organitzat un curs específic per a ells.
“Petit, però eixerit: aprenent a comunicar com les grans empreses” és el títol d’aquest curset ideat perquè els productors alimentaris de la comarca aprenguin a utilitzar les xarxes socials com un canal efectiu de promoció. L’ha organitzat el Servei de Productes de la terra, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, després d’haver detectat que aquesta és una necessitat latent a la majoria de pagesos i artesans alimentaris de la comarca.
La formació es durà a terme el 10 de març a la Sala de Plens del Consell Comarcal i està subvencionada al 100%. Les places són limitades i es donarà prioritat als productors, elaboradors i establiments que formen part del Cens de Productes de la Terra.
Podeu accedir al contingut detallat de la formació, CLICANT AQUÍ
Per inscriure’s cal emplenar el FORMULARI que trobareu CLICANT AQUÍ