El perfumista Jimmy Boyd recull l’essència del Maresme en una fragància ambiental

 

Quina olor fa el Maresme? el perfumista Jimmy Boyd ho té clar. L’essència del Maresme, olfactivament parlant, és “un màgic acord de notes marines, florals i afruitades”. Boyd ha creat aquesta fragància ambiental per encàrrec del Consorci de Turisme que vol introduir una nova línia de promoció de la comarca a través dels elements sensitius. És previst que l’essència del Maresme, en format mikados, es comenci a comercialitzar després de l’estiu.

Com indica el seu nom, l’essència del Maresme recull els trets distintius d’aquest territori banyat pel mar i envoltat de boscos. També és un homenatge a la floricultura i a l’agricultura que ens regala productes, com la maduixa. que no tenen rival en el mercat.

 
Jimmy Boyd, perfumista de renom internacional i afincat a la comarca, ha dissenyat una fragància que trasllada aquest Maresme fresc, intens i aromàtic a qualsevol estança. Boyd ha creat un acord sensitiu amb notes marines, cítriques i florals. La rosa i el clavell en són protagonistes, però la pinzellada de maduixa li dona personalitat pròpia i l’acosta també al Maresme més gourmet.

El president del Consorci de Turisme i Vicepresident del Consell Comarcal, Joaquim Arnó, ha explicat que “l’essència del Maresme” vol contribuir a perllongar els records dels visitants a través de les experiències sensorials. “Ens agradaria que s’emportin a casa l’aroma del Maresme, que recordin les bones experiències viscudes a la comarca i que ens tornin a visitar”, va dir Arnó en la presentació de la fragància que es va fer al Passi Garden Home de Mataró. Per al president del Consorci, “iniciatives com aquesta són claus per diversificar tots els nostres actractius com a comarca i obrir-los al llarg de tot l’any al gran públic”.

Jimmy Boyd coincideix que el Maresme és un territori privilegiat que permet viure un munt d’experiències sensorials: “No som conscients que estem en una franja planetària que és insuperable. No hi ha res al món que conjugui cultura, art, gastronomia i paisatge com el Maresme”. Aquest Maresme tant ric en sensacions ha estat interpretat pictòricament per la dissenyadora gràfica Marina Turró que ha dissenyat, mitjançant la tècnica de l’aquarela, l’etiqueta que identifica “l’essència del Maresme”.