El Maresme confia a augmentar el turisme de proximitat aquesta Setmana Santa

  


Les estadístiques apunten que aquesta Setmana Santa els catalans i els maresmencs viatjaran menys que en anys anteriors. Aquest fet pot influir positivament en destinacions turístiques com Costa de Barcelona- Maresme que confia a rebre visitants de l’àrea metropolitana i comarques properes que cerquen llocs propers al seu lloc de residència que els permetin desconnectar de la rutina diària. En aquest sentit, mes de 80 empreses maresmenques del sector estan treballant per oferir els màxims estpandards de qualitat en els serveis que ofereixen.


Per respondre a aquestes inquietuds, Costa de Barcelona-Maresme és una destinació atractiva per la seva proximitat a Barcelona, per la seva oferta de rutes naturals i també per l’oferta gastronòmica. Aquest mes d’abril, per exemple,
la cuina a l’entorn del pèsol
és l’estrella i molts restaurants han preparat menús especials que permeten degustar àpats tradicionals i receptes novedoses amb “la perla verda” com a protagonista principal. En els darrers anys s’ha detectat un interès creixent pel turisme gastronòmic i pels productes autòctons de qualitat. Per intentar vehicular cap al Maresme aquesta demanda, el Consorci de Promoció Turística està preparant una guia gastronòmica que complementarà les publicacions periòdiques que s’editen per promocionar jornades culinàries concretes. Promoció a fires especialitzades En el que portem d’any, el Consorci de Promoció Turística ha participat a 3 fires especialitzades: Fitur, Toulouse i Berlín per potenciar la marca Costa de Barcelona-Maresme. La propera cita serà el Saló Internacional de Turisme de Catalunya que se celebrarà del 16 al 19 d’abril a Barcelona on centrarà tots els esforços en el turisme de proximitat i del 7 al 10 de maig també participarà a Expovacaciones, la fira de turisme que se celebrarà a Bilbao.