El 6 d’abril és la data límit perquè els maresmencs que s’han vist afectats pel tall de subministrament elèctric com a conseqüència de les nevades del 7 i 8 de març i vulguin tramitar la seva reclamació a través de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) enviïn la seva queixa al Consell Comarcal.
El CCM es va posar a servei dels ciutadans de la comarca afectats pel tall de subministrament elèctric per recollir les seves reclamacions i tramitar-les a la companyia elèctrica. Els usuaris afectats cal que emplenin el formulari
que es troba a la pàgina del web del CCM amb les seves dades personals i els danys i perjudicis que li va provocar el tall de subministrament elèctric. Fins el moment, 430 abonats ja hen fet arribar la seva queixa i petició de reclamació. El termini d’utilització d’aquesta via finalitzarà el 6 d’abril.
El Consell Comarcal del Maresme ja s’ha reunit amb Endesa i s’està negociant una via d’atenció d’aquestes reclamacions. La tercera setmana d’abril, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor ja podrà donar una resposta als usuaris que han fet arribar la seva reclamació.
Inici Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OCIC) El Consell Comarcal del Maresme recollirà reclamacions pel tall de llum fins...