El Consell Comarcal del Maresme recollirà reclamacions pel tall de llum fins el proper 6 d’abril

  


El 6 d’abril és la data límit perquè els maresmencs que s’han vist afectats pel tall de subministrament elèctric com a conseqüència de les nevades del 7 i 8 de març i vulguin tramitar la seva reclamació a través de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) enviïn la seva queixa al Consell Comarcal.


El CCM es va posar a servei dels ciutadans de la comarca afectats pel tall de subministrament elèctric per recollir les seves reclamacions i tramitar-les a la companyia elèctrica. Els usuaris afectats cal que emplenin
el formulari
que es troba a la pàgina del web del CCM amb les seves dades personals i els danys i perjudicis que li va provocar el tall de subministrament elèctric. Fins el moment, 430 abonats ja hen fet arribar la seva queixa i petició de reclamació. El termini d’utilització d’aquesta via finalitzarà el 6 d’abril. El Consell Comarcal del Maresme ja s’ha reunit amb Endesa i s’està negociant una via d’atenció d’aquestes reclamacions. La tercera setmana d’abril, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor ja podrà donar una resposta als usuaris que han fet arribar la seva reclamació.