Diversos municipis de la comarca del Maresme han patit greus talls de subministrament elèctric des de la nevada del passat dilluns. Encara avui hi ha zones de la comarca que continuen sense llum amb els conseqüents danys i perjudicis per a particulars, comercials, empresaris i per a les pròpies administracions. El Consell Comarcal ha activat un servei especial d’atenció als afectats per recollir les seves queixes i reclamacions.
Segons ha informat Endesa Distribuidora al Consell Comarcal, la companyia espera poder restablir el servei elèctric al llarg d’avui, excepte a algunes urbanitzacions de municipis de la comarca. Aquest matí encara hi havia 1.200 punts de subministrament del Maresme sense corrent. Segons les dades facilitades per Endesa, els ciutadans afectats són Sant Pol (parcialment), Sant Iscle de Vallalta (zona d’urbanitzacions), Sant Cebrià de Vallalta (urbanitzacions i núcli urbà en un 23% de les pòlisses), Palafolls i Tordera en un 10% dels punts de subministrament, Pineda de Mar, Calella i Santa Susanna en el 5% i Malgrat de Mar en el 2%.
Els ciutadans afectats pel tall elèctric que vulguin presentar una reclamació es poden posar en contacte amb l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC). Hauran de fer arribar les seves dades personals i la relació de danys que han patit. El Consell Comarcal posarà en coneixement de la companyia elèctrica distribuidora i de l’Agència Catalana del Consum el conjunt de queixes rebudes i informarà als damnificats del protocol a seguir per intentar rebre una compensació.
Poden contactar-hi per diferents vies:
Formulari web: emplenant el formulari que es troba a la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme: www.ccmaresme.cat
-Telèfon: 93 741 16 18
-Correu electrònic:
consum@ccmaresme.cat

Els ciutadans també poden contactar amb la seva oficina municipal de referència per informar-se dels seus drets com a consumidors.
A la comarca del Maresme, hi ha les següents OMIC’s:
OMIC DE CALELLA
Plaça Constitució, 9
08370 – CALELLA
Telf.: 937 663 030
FAX: 937 660 576
Adreça electrònica: {E}contreraslo@calella.cat{|}contreraslo@calella.cat{E}
Horari d’atenció al públic:
Tots els dimecres de 11 a 14. Cal cita prèvia.
-{N}OMIC DE CANET DE MAR{N}
Riera Gavarra, s/n Vil·la Flora
08360 – CANET DE MAR
Telf.: 937 954 625
FAX: 937 943 198
Adreça electrònica:{E}omic@canetdemar.cat{|}omic@canetdemar.cat{E}
Horari de visites: tots els dilluns de 10 a 13h (cita prèvia concertada)
-{N}OMIC DE MATARÓ{N}mic de Mataró
Cuba, 47
08302 – MATARÓ
Telf.: 937 582 300
FAX: 937 582 302
Adreça electrònica:
omic@ajmataro.cat

-{N}OMIC DE MONTGAT{N}Omic de Montgat
Sant Antoni Maria Pare Claret, s/n
08390 – MONTGAT
Telf.: 934 690 808
FAX: 934 693 504
Adreça electrònica: {E}consummontgat@diba.cat{|}consummontgat@diba.cat{E}
Horari d’atenció al públic: Tots els dimecres de 9 a 14 hores (cal demanar hora).
-{N}OMIC DE PINEDA DE MAR{N}
Plaça de Catalunya, 1
08397 – PINEDA DE MAR
Telf.: 93 767 15 60
FAX: 93 767 12 12
Adreça electrònica: {E}consum@pinedademar.cat{|}consum@pinedademar.cat{E}
-{N}OMIC DE PREMIÀ DE DALT{N}
Pl. de la Vila, 1
08338 – PREMIÀ DE DALT
Telf.: 900 121 814
937 523 186
FAX: 937 523 300
Adreça electrònica: {E}ajuntament@premiadedalt.org{|}ajuntament@premiadedalt.org{E}
-{N}OMIC DE PREMIÀ DE MAR{N}
Joan XXIII, 2-8 (antiga fabrica de gas)
08330 – PREMIÀ DE MAR
Telf.: 937 529 190
FAX: 937 517 066
-{N}OMIC DE TORDERA{N}
Pl. Concòrdia, s/n
08490 – TORDERA
Telf.: 937 643 717
FAX: 937 643 853
-{N}OMIC DE VILASSAR DE MAR{N}
Santa Eulàlia, 40
08340 – VILASSAR DE MAR
Telf.: 937 540 500
FAX: 937 540 501
Adreça electrònica:{E}omic219@vilassardemar.org{|}omic219@vilassardemar.org{E}
Horari de visites: dilluns i dimecres de 16 a 19h i dijous d’11 a 14h (cita prèvia concertada)
-{N}OMIC DEL MASNOU{N}
Carrer Pujadas Truch, 1A (Edifici Centre)
08320 – EL MASNOU
Telf.: 935 407 440
FAX: 935 407 446
Adreça electrònica:{E}omic@elmasnou.net{|}omic@elmasnou.net{E}{.C}
Inici Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OCIC) El Consell Comarcal del Maresme recollirà les reclamacions dels ciutadans afectats pel...