El Consell Comarcal del Maresme, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha organitzat el curs: Millorem la promoció i venda dels Productes de la Terra per ajudar els productors de la comarca a comercialitzar els seus productes. Es tracta de dues sessions de 4 hores cadascuna on especialistes explicaran els canals de distribució i venda i les tècniques de promoció i venda dels productes.
Públic Empresaris de Productes de la Terra Maresme Modalitat presencial Horari 11 de desembre de 2012, de 15:00h a 19:00h i 18 de desembre de 15:30h a 19:30h Dates: Dimarts 11 i 18 de desembre Lloc Sala de Plens del Consell Comarcal del Maresme Data fi d’inscripció 2012-12-04 Requisits d’accés
Cal emplenar el formulari d’inscripció que trobareu CLICANT AQUÍ
Cost subvencionat al 100% pel Consell Comarcal del Maresme i la Diputació de Barcelona Entitat que realitza la formació Coordinació: Fundació Centre de Desenvolupament Rural Integrat de Catalunya (CEDICRAT). Docents: Marta Rancaño (CEDRICAT) i Mireia Fàbrega (E2S) ContacteProductes de la Terra Maresme
CONSELL COMARCAL DEL MARESME
93 741 16 16 (extensió 410)
Correu electrònic: jaume.gomis@ccmaresme.cat
Web: www.ccmaresme.cat/productesdelaterra
SESSIÓ 1: Canals de distribució i venda:
- Objectius:
Disposar de coneixements per donar suport a la presa de decisions a l’hora de triar els canals de distribució i venda
- Continguts:
- Quin paper juguen els canals de distribució i venda en el nostre model de negoci
- Canals curts de comercialització: què són i què ens pot aportar cadascun d’ells
- Avantatges i inconvenients de la comercialització mitjançant intermediaris
- Com gestionem el canal de distribucio i venda
Els consumidors de Productes de la Terra.
SESSIÓ 2: Tècniques de promoció i venda:
- Objectius:
Conèixer els factors que cal tenir en compte sobre el producte i els clients.
Familiaritzar-se amb les tècniques de promoció
- Continguts:
- Quins factors cal tenir en compte sobre el producte i els clients
- Les tècniques de promoció:
- La importància de la comunicació
- El briefing
- El nom, missatge i imatge corporativa
- Estratègies i canals de comunicació
- Anàlisi de casos