Aquest curs de 20 hores va adreçat principalment als emprenedors, petits empresaris o treballadors que tenen la responsabilitat administrativa d’una empresa. Al llarg de les diferents sessions es donaran eines suficients per poder organitzar el negoci d’una manera funcional i àgil. Es plantejarà una visió general i pràctica de tot el circuit i recorregut administratiu, comptable, fiscal i laboral habitual d’una petita empresa.
ContingutSessió 1:
• Obligacions en funció de la forma jurídica de l’empresa.
• Obligacions en funció del volum de l’empresa.
• Entitats a les que hem d’informar.
• Factures emeses i factures rebudes.
• Factures nacional, factures d’exportació i d’importació.
• Altres documents (tiquets, rebuts d’assegurances, liquidacions d’interessos).
Sessió 2:
• IVA.
• IRPF.
• Impost de societats.
Sessió 3:
• Altes de l’empresa a la Seguretat Social.
• Alta del centre de treball.
• Cotitzacions.
• La nòmina.
• La prevenció de riscos laborals.
Sessió 4:
• La comptabilitat.
• El pressupost econòmic.
• Les previsions de tresoreria.
• Les estadístiques.
Sessió 5:
• Control de la facturació, preus, albarans pendents de facturar.
• Control dels cobraments, control de risc de clients.
• Control de factures de proveïdors, quantitats rebudes i preus.
• Control de marges.
• Control de consums.
• Control de estocs.
• Perspectiva des del punt de vista de la persona autònoma.
Cal emplenar el formulari d’inscripció que trobareu CLICANT AQUÍ
Cost 40 euros Forma de pagament Én el moment que rebem la inscripció us notificarem per correu electrònic om s’ha de fer el pagament Entitat que realitza la formació Lluís Navarro (J. Mercader Consultors, S.L) ContacteMaresme Centre de Negocis
emprenedoria@ccmaresme.cat
Tel.: 93 693 14 50