La majoria de petites empreses estan gestionades per tècnics que desconeixen els principals conceptes del màrqueting, fet que els resta competitivitat a l’hora de cercar nous clients i vendre els seus productes i serveis.
L’objectiu principal és aprendre els coneixements bàsics dels màrqueting adaptat a petites empreses i autònoms, així com quines són les eines que hi ha a la seva disposició l’any 2012, sobretot pensant en les possibilitats econòmiques de què disposen.
Públic Petits empresaris i autònoms d’empreses de serveis i/o productives Modalitat Presencial Horari Dimecres i divendres de 9:30h a 13:30h Dates: Del 12 al 21 de setembre Lloc Consell Comarcal del Maresme (Plaça Miquel Biada 1 de MATARÓ) Entrada per Avda Maresme cantonada amb Avda Jaume Recoder Dates d’inscripció 2012-07-30 Data fi d’inscripció 2012-09-04 Nombre de places Limitat. S’atorgaran per rigoròs ordre d’inscripció Requisits d’accésLes persones interessades han d’inscriure’s emplenant el formulari que trobaran CLICANT AQUÍ
Aquest curs està cofinançat. La Diputació de Barcelona aporta un 75% del valor total i l’alumne només ha de pagar-ne el 25%. En aquest cas, els alumnes han de pagar 32 euros que s’hauran d’abonar els dies 20 i 21 de setembre
Cost 32 euros que s’hauran de pagar els dies 20 i 21 de setembre Entitat que realitza la formació Seminaris i Formació, SCP (ASIF Consultoria i Formació) ContactePer a més informació, podeu contactar amb Maresme Servei d’Emprenedoria
Telèfon: 93 693 14 50
Correu electrònic: emprenedoria@ccmaresme.cat
Programa
SESSIÓ 1: Conèixer els conceptes bàsics per fer màrqueting efectiu
Objectius:
- Conèixer els conceptes bàsics de màrqueting per poder posar en marxa de forma efectiva les seves accions operatives.
Continguts:
- Coceptes bàsics: Què és un DAFO i segmentació?
- Ha canviat internet la forma de fer màrqueting?
SESSIÓ 2: Portar trànsit al nostre web. Com donar-nos a conèixer
Objectiu:
- Aprendre els conceptes bàsics relacionats amb el màrqueting on-line, sabent què cal fer i/o què cal contractar en cas de voler-ho fer amb un tercer. Generació de trànsit a la meva web.
Continguts:
- Com fer una web correctament: disseny, posicionament, usabilitat, aspectes tècnics, paraules clau, densitat.
- Anuncis patrocinats: google adwords i Facebook. Banners. CVom fer correctament anuncis on-lione, on i perquè.
- Eines google: Insights; Trends, KeyWord Tool, alert, maps, etc…
SESSIÓ 3: Comunicació amb els clients i què es diu de nosaltres
Objectius:
- Conèixer què, com i on comunicar els nosres productes i l’empresa. Anàlisi dels resultats per poder millorar constantment
Continguts:
- Comunicació en mitjans tradicionals i on-line
- BBDD on-line: on trobar informació
- Tècniques per aconseguir fer un e-mailing efectiu
- Comunicació on-line: missatges i blocs
- Reputació on-line de l’empresa
- Anàlisis i estadístiques: Google Analytics
SESSIÓ 4: Aprofitar les xarxes socials per fer negoci efectiuç
Objectius:
- Conèixer i aprendre a utilitzar el netwoeking com a fórmula de millora per l’empresa. Com podem fer negoci a través de les xarxes socials
Continguts:
- La importància de la prescripció i la col·laboració empresarial
- Quines són les millors xarxes per fer-hi negoci. Networking on-line
- Conceptes bàsics generals de totes les xarxes
- Per a què em serveix el Facebook, Twitter, Linkedln i GRèRA.net?
- Principals avantatges de cada una d’elles