Acord pioner entre agents públics i privats per planificar l´estratègia turística de la marca Costa de Barcelona-Maresme

  


Per primer cop, les institucions públiques i el sector privat estableixen un acord de col·laboració d´aquestes característiques per a una marca turística catalana. Els principals objectius són redefinir el model turístic de la marca Costa de Barcelona-Maresme, incrementar l´impacte econòmic del turisme al territori, crear nous productes turístics, i millorar la competitivitat de les empreses de la zona.


El divendres, 12 de juny, la Direcció General de Turisme, Turisme de Catalunya, la Diputació de Barcelona, la Cambra de Comerç de Barcelona, el Consorci de Promoció Turística del Maresme i l´Associació Turística Costa de Barcelona-Maresme signaran l´acord de col·laboració. Signaran l´acord el director general de Turisme i president del Comitè Executiu de Turisme de Catalunya, Joan Carles Vilalta; el diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Carles Ruiz; el delegat al Maresme de la Cambra de Comerç de Barcelona, Jordi Ferrer; el president del Consorci de Promoció Turística del Maresme, Josep Maria Juhé; i el president de l´Associació Turística Costa de Barcelona-Maresme, Joan Campolier.

Data: 2009-06-12

Lloc: Sala Lleida. 9a planta de la seu del Departament d´Innovació, Universitats i Empresa. Passeig de Gràcia, 105 (Barcelona)