Microinfluencers. Com col·laborar amb èxit amb influents per a tot tipus d’empreses

INSCRIPCIONS

obertes fins al 2 de novembre

La figura del prescriptor ha existit sempre. Aquelles persones que, pel seu prestigi o credibilitat professional, tenen la capacitat de bellugar l’audiència cap a una determinada marca. Aquesta figura, amb l’expansió de les xarxes socials, ha evolucionat cap a l’anomenat “microinfluencer”.

El i la “microinfluencer” és una persona amb capacitat d’arribar a una comunitat a través de diferents plataformes. Una “cara familiar” que genera confiança a l’audiència.

Això ha fet que les marques utilitzin més el marketing d’influencers. Ara bé, què cal tenir en compte una empresa a l’hora de treballar amb influencers? Us ho expliquem en aquest curs.

CONTINGUTS:

  • Què és i què no és un influencer: Tipus d’influencers.
  • L’escolta activa per a detecció d’influencers.
  • Definició estratègica d’una campanya d’influencers.
  • Selecció d’influencers i contacte: on, com, per i perquè.
  • Control i calendarització de la campanya d’influència.
  •  Monitorització de la campanya d’influència, què mesurar i com mesurar l’èxit.
  • “Best practices” per no equivocar-se.
  • “Case studies” èxits i fracassos treballant amb influencers.

SESSIONS ONLINE: 5 i 6 de novembre de 2020 de 10:00h a 12:30h

________________________________________________________________________