Data d’inici: 10 de març de 2016. Inscripcions obertes. Subvencionat.
ObjectiusIdentificar i gestionar el propi avantatge competitiu dins del mercat de les tecnologies de la informació i la comunicació.
Crear i gestionar la pròpia imatge i identitat digital en un format 2.0.
Integrar, posicionar i gestionar la pròpia marca a les xarxes socials.
Compartir un espai d’intercanvi d’idees i maneres de fer amb altres restaurants de la comarca del Maresme.
QUI SOM?
Descobrirem com definir l’ADN del nostre negoci.
Buscarem camins i tècniques per convertir-nos en protagonistes d’històries que enganxin el públic.
COM, QUAN I A QUI COMUNIQUEM?
Aprendrem a treure el màxim suc de les xarxes socials i a comprendre la poderosa eina de la comunicació que representem.
COM ESCOLTEM I ENS RELACIONEM DIGITALMENT?
Coneixerem eines que ens permetran saber si es parla del nostre negoci, de la nostra competència i del nostre sector.
COM GESTIONEM LA INFORMACIÓ QUE ES GENERA?
Identificarem les habilitats digitals que hem de dominar si volem gestionar la presència del nostre negoci a internet.
HI HA VIDA MÉS ENLLÀ DE LES XARXES SOCIALS?
Analitzarem altres canals,eines i accions,com ara l’e-mail màrqueting o les Relacions Públiques 2.0, que ens ajudaran a generar relacions profitoses i … molt útils.
Per tal d’inscriure’s, cal que omplir el formulari telemàtic següent: http://www.ccmaresme.cat/formulari.php?id=11624
Cost Subvencionat al 100% Entitat que realitza la formació Consell Comarcal del Maresme (Servei de suport als Productes de la terra-Maresme) a través de Moon Consulturia ContacteXarxa Productes de la Terra Maresme
Responsable: Sandra Marín
Telf: 93 741 16 25
Mail: productesdelaterra@ccmaresme.cat