Subvencionat. Data: 8 d’octubre. Inscripcions obertes.
Objectius L´objectiu del taller és facilitar el compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades Personals LOPD 15/1999 a les petites empreses turístiques per a què ells mateixos puguin dur a terme la seva implantació i manteniment de les seves bases de dades de clients. ContingutEl turisme és un dels sectors més dinàmics de l´economia i, com a tal, està immers en un procés de canvi constant, accentuat amb un creixement de la competència i en la incorporació de noves tecnologies. Cada cop més, prenen rellevància les noves tipologies de consum lligades als nous estils de vida, així com els mitjans d´accés a la venda dels productes turístics. En aquest sentit, s´està dibuixant un nou escenari amb una demanda
creixent per satisfer, que obre un ventall molt ampli d´oportunitats per dissenyar i implantar noves metodologies o eines de venda dels productes i destinacions turístiques.
Per aquest motiu, la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona des del Servei de Turisme i la Diputació de Barcelona des de la Gerència de Serveis de Turisme, duen a terme aquests tallers per facilitar a les empreses i a les entitats gestores del territori les tècniques i eines d´optimització, i contribuir així, a millorar el posicionament de les empreses i destinacions.
Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona des del
Servei de Turisme i la Diputació de Barcelona des de la Gerència de Serveis de Turisme.
Consell Comarcal del Maresme-Consorci de turisme costa del Maresme.