Taller de turisme:Storytelling

Finalitzat

Objectius El poder d´una bona història ens pot ajudar a diferenciar-nos per esdevenir l´opció preferent. Un bon storytelling arriba al cor, emociona i aconsegueix que els altres connectin amb nosaltres. Us ajudarem a conèixer les claus per construir un bon relat i així poder elaborar el vostre, tant sigui del producte, de l´empresa o com a professionals. Contingut La Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona des del Servei de Turisme i la Diputació de Barcelona des de la Gerència de Serveis de Turisme, duen a terme aquests tallers per facilitar a les empreses turístiques i a les entitats gestores del territori les tècniques i eines d´optimització, i contribuir així, a millorar el posicionament de les empreses i destinacions. Referència Story Públic Professionals del sector Turisme Modalitat Presencial Horari 9.30 a 13.30h Hores 4 Dates: Dijous 28/11/2013 Lloc Sala de Plens del Consell comarcal del Maresme – Plaça Miquel Biada, 1 (Mataró) Població Mataró Dates d’inscripció 2013-11-12 Data fi d’inscripció 2013-11-27 Nombre de places Màxim de 25 Requisits d’accés Per ordre d’inscripció. Com s’ha de fer la inscripció Cal trucar per telèfon per reservar plaça a la Cambra de Comerç de Barcelona Tel. 902 448 448 Cost Aquest taller està subvencionat en un 100% per la Cambra de Comerç i la Diputació de Barcelona. Organitzen i col·laboren:

La Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona des del Servei de Turisme i la Diputació de Barcelona des de la Gerència de Serveis de Turisme.
Consorci de Turisme Costa del Maresme.

Programa

Què és l’ storytelling i les avantatges que reporta.
Com crear el tu propi relat.
Exemples de relats de marques, productes i persones.
Els canvis en la societat i les implicacions en la comunicació de marques.
L’economia de l’atenció i el poder de les emocions.