Costa de Barcelona-Maresme “it’s amazing”

  


La destinació Costa de Barcelona-Maresme desperta un “Oh!” d’admiració per als esportistes que volen fer història participant en el 1er triatló Challenge de l’estat espanyol que es durà a terme el 2009 a la comarca del Maresme. També provoca les mateixes emocions en els visitants que descobreixen la riquesa d’aquest territori i l’ampli ventall d’alternatives de lleure que ofereix per a tota la família. I és que, quan la descobreixes, Costa de Barcelona-Maresme It’s amazing, Sorprèn!.


Aquest és el fil conductor del discurs publicitari que el Consell Comarcal del Maresme, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, els empresaris turístics i l’empresa Evolution com a impulsores del
I Challenge Costa de Barcelona-Maresme
, acompanyen a la promoció de l’esdeveniment esportiu. L’objectiu és que els esportistes que optin per participar en la triatló maresmenca, atrets per les característiques tècniques de les proves de natació, ciclisme i de cursa a peu, vinguin acompanyats de la seva família i aprofitin la seva estada a la comarca per fer turisme i per descobrir els seus atractius naturals, la seva gastronomia, el seu patrimoni cultural, les seves tradicions, la seva diversitat i la seva hospitalitat. La campanya “Costa de Barcelona Maresme It’s amazing!” conjuntament amb el I Challenge Costa de Barcelona-Maresme ha estat presentada a Alemanya, concretament a la població de Roth, on el cap de setmana passat va tenir lloc la vintena edició d’aquesta competició de llarga distància de 3,8 km de natació, 180 km de ciclisme i 42,195 km de cursa a peu. Ha estat una autèntica prova de foc tota vegada que Roth és un lloc mític per als amants de la triatló. Aquesta petita població alemanya va ser la impulsora de la triatló Challenge. El Maresme, Oh! El Maresme volia sorprendre als 4.600 triatletes que van participar en la competició de Roth, a les seves famílies, al públic i als mitjans de comunicació alemenanys… i ho va aconseguir. Va impactar traslladant a aquesta localitat propera a Nüremberg una petita mostra del que és el nostre territori. DVD promocional.- Es va distribuir i es va projectar un dvd de 8 minuts de durada que mostra un triatleta que arriba al Maresme per entrenar-se per a la I Challenge Costa de Barcelona-Maresme. Mentre va recorrent diferents indrets de la comarca, van apareixent missatges que el conviden a descobrir la cultura del territori, la gastronomia, les tradicions, les platges, els paratges naturals….etc. Uns missatges atractius que el motiven per compaginar el seu entrenament amb el descobriment de la nostra destinació turística. L’elaboració d’aquest DVD ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.
fullet promocional.- Seguint el mateix esquema, es va repartir un fulletó de 12 pàgines, on s’informa de les instal·lacions i dels recursos que es posen a disposició dels esportistes perquè puguin preparar-se per a la gran prova i de tot allò que poden trobar al Maresme per gaudir d’uns dies de lleure que contribueixin a fer inoblidable la seva participació en aquest Challenge.
 

Clic aquí per a pdf


Diables i foc.- Com a mostra d’una de les tradicions més arrelades a la nostra terra, els diables del Vi d’Alella van oferir un espectacle de ball i foc. Estava previst realitzar un gran correfoc que es va haver de reduïr a causa de la pluja.
Vi d’Alella.- I per anar obrint boca, una degustació de vi de la D.O Alella.