La campanya TRIA! maresme+net, impulsada pel Consell Comarcal del Maresme, ha tingut una durada d´un any (va començar al febrer de 2002) i ha suposat una inversió de 90.000 €. Les diferents propostes de la campanya, dissenyades i executades per la Fundació EcoMediterrània, s´han adreçat als 27 municipis (tots excepte Mataró, Montgat i Tiana) on el CCM ha gestionat el servei de recollida selectiva.
La campanya s´ha adreçat a quatre públics diversos: les unitats familiars, les escoles, els sectors de l´hostaleria i la restauració i les entitats cíviques.
TRIA! maresme+net en xifres
Entre les diferents accions que ha englobat la campanya destaquen les següents:
80 hores d´actuacions d´animació i sensibilització al carrer
-Més de 90.000 díptics informatius que es van enviar a les cases
-Més de 10.000 pòsters informatius repartits als municipis
-5.000 pòsters festa final de campanya
-20.000 flyers festa final de campanya
-11.000 tests “Endevina qui ha dit què” sobre la tria dels residus
-35.000 adhesius per als escolars
-25.000 punts de llibre per als escolars i els punts d´interès cultural
-50.000 flyers (postals) amb lemes sobre la tria dels residus
-1.298 alumnes de primària i secundària, de 14 municipis diferents, van participar al Concurs de rodolins il·lustrats, flyers i receptes de cuina.
-Festa de lliurament dels premis del concurs a la Fàbrica del Gas de Premià de Mar. Exposició dels treballs, tallers i jocs pels participants.
-60.000 flyers/recepta editats i distribuïts amb els millors dissenys fets pels escolars
-Jornada informativa a Calella sobre la gestió dels residus als sectors del comerç i el turisme.
-14 emissores municipals del Maresme han col·laborat amb TRIA! maresme+net emetent les 3 falques de ràdio de la campanya. Els dos primers anuncis van comptar respectivament amb les veu de l´actriu Paz Padilla i el periodista Pitu Abril.
-Festa final de campanya a Calella
-El Contenidor, publicació electrònica de la campanya.