Cartera de Serveis
Recursos
Notícies
- Consum resol el 45% de les reclamacions a l’Alt Pirineu el 2023on 25 abril 2024 at 11:26
L’Agència Catalana del Consum va atendre 819 consultes i va gestionar 254 reclamacions a la vegueria, sobretot per incidències relacionades amb el subministraments de llum i gas, la compra de productes o la telefonia
- Com evitar enganys en serveis de serralleria, reparacions o reformeson 25 abril 2024 at 11:18
El sector dels serveis de reparacions, reformes a la llar o serralleria es caracteritza per un grau d’intrusisme alt, per aquest motiu, cal que trieu sempre empreses establertes legalment
- Consum resol el 70% de les reclamacions a la vegueria de Lleida el 2023on 25 abril 2024 at 11:17
L’Agència Catalana del Consum va atendre 3.655 consultes i va gestionar 1.258 reclamacions a la vegueria, principalment per incidències relacionades amb el subministraments de llum i gas i els serveis de telefonia i internet
- Què cal saber si no rebeu les factures de llum en el període acordaton 24 abril 2024 at 10:10
Informació
Augmenten les reclamacions de consum tramitades per l’OCIC Maresme i les consultes relacionades amb la reparació de vehicles i el sector immobiliari
El 43% de les reclamacions de consum estan relacionades amb el serveis bàsics: llum, gas i aigua
El Consell Comarcal publica una sèrie de video-càpsules amb consells de consum
Les telecomunicacions, els subministraments bàsics i el transport aeri acaparen les reclamacions tramitades per l’Oficina de Consum del Maresme
Parlem de consum
Què cal tenir en compte a l’hora de contractar reparacions a domicili?
Comprar en període de rebaixes
Compres segures per internet
Subministraments bàsics
Consum amb consciència
Els teus drets energètics
Consum energètic sostenible
Tens clar què contractes?
Consum en un entorn digital